עץ חיים ועץ הדעת טוב ורע

 

עץ חיים ועץ הדעת טוב ורע

 

(1) זהותו של עץ הדעת טוב ורע

אנשים בכל הכנסיות ברחבי העולם מאמינים ש"אלוהים ברא את עץ הדעת של טוב ורע." בהסתכלות על בראשית ב, ט, "וַיִּצְמִיחַ מִן הָאָרֶץ אֶת יְהוָה אֱלֹהִים כָּל עֵץ נְהֵם לַרְאֶה וְטוֹב לַאֲכָל; עץ החיים גם בתוך הגן, ועץ הדעת טוב ורע. "עץ החיים גם בתוך הגן", יש לשנות את הפסיק (,) לאחר משפט זה ל-peoriod (.).לכן הוצא עץ הדעת טוב ורע מהעץ שעשה ה'.

ישנם שלושה סוגי עצים שנוצרו על ידי אלוהים. זה עץ של שמחה, עץ ששווה להסתכל עליו למאכל, עץ חיים.

עם זאת, 'עץ הדעת טוב ורע' מתערב פתאום. עץ הדעת טוב ורע מייצג את צדקתו של האדם. זהו עץ המייצג את הרצון להיות כמו אלוהים. אלוהים לא עושה עצים כאלה. כדי לגלות את זהותו של עץ הדעת טוב ורע, תוכל לברר זאת על ידי התבוננות במתי 13:24-25. טאראס מתאים לעץ הדעת טוב ורע.

במתי 13:24-25, "משל אחר הוציא להם לאמר, מלכות השמים דומה לאדם שזרע זרע טוב בשדהו: אבל בזמן שאנשים ישנים, בא אויבו וזרע עשב בין החיטה. , והלך לדרכו...הזרע הטוב הופך לעץ החיים. עם זאת, זבל הוא עץ הדעת טוב ורע. מי נטע את העשבים? אומרים שהאויב נטע אותו, אבל מי האויב? לבחור הזה קוראים חטא.

אנשי הכנסייה חושבים על חטא כהפרת מצוות. אולם, לחטא יש רצון להפר את הציווי לפני שהוא יעבור. זה החטא. לכן עלינו לחשוף את זהות חטא החמדנות.

אנשים החיים בעולם המודרני באים במגע עם בינה מלאכותית (A.I.) מדי יום. בינה מלאכותית מתייחסת לביג דאטה המשלב את כל הידע והניסיון של אנשים בעולם. זה כדי להיות פתרון לאנשים. א.י. יתפתח בהדרגה ותתקדם עד לנקודה שבה יוכל לקבל החלטות בעצמו. אז יום אחד, זה יפתור הכל לבני אדם, ובני אדם לא יוכלו לחיות בלי להסתמך על זה. אנשים עשויים אפילו לנסות לוותר על החשיבה בעצמם על ידי השתלת בינה מלאכותית במוחם. בינה מלאכותית לא נותנת לבני אדם זמן לחשוב, אז בסופו של דבר, אנשים חיים בסופו של דבר בעולם שנשלט על ידי בינה מלאכותית. בני אדם הופכים לעבדים לבינה מלאכותית. בסופו של דבר, בינה מלאכותית הופכת לרוע עבור בני אדם. רוע הוא דבר שגורם נזק. בינה מלאכותית היא חטא לבני אדם. למרות שזהו תרחיש היפותטי, בינה מלאכותית תהפוך בסופו של דבר בני אדם למחשבים ורובוטים, ותחריב ערכים אנושיים מטפיזיים.

אם נחיל את אותו עיקרון על מלכות אלוהים, המלאכים הרעים יצרו את א.י. (Angel Intelligence) על ידי שילוב היכולות, הידע והמחשבות שלהם. "ה-A.I. הם חולקים" זה מה שמאפשר להם להיות כמו אלוהים בלי אלוהים. זה המשמעות של החטא עבור אלוהים.

הסיבה שאני רוצה להציג בינה מלאכותית ככה כדי לדבר על חטא היא בגלל שרציתי לומר שחטא הוא לא רעיון, אלא קיום אמיתי. אני רוצה שהמאמינים ייגשו לזה על ידי חשיבה היפותטית, "החטא הוא אינטליגנציה של מלאך."

החטא (א"י) לא מקורו בעולם, אלא במלכות ה'. א.י. הוא ה-A.I. (Angel Intelligence) של מלאכים מרושעים.

הרומאים ה':12 לכן, דרך אדם אחד נכנס החטא לעולם, ומוות בחטא; וכך עבר המוות על כל בני האדם, כי כולם חטאו:

המוות נכנס דרך החטא.התנ"ך אומר שהמוות הגיע בגלל החטא (א.י.). בפרק ה' פסוק 14 "למרות זאת שלט המוות מאדם ועד משה, גם על אלה שלא חטאו לאחר דמותו של פשעו של אדם, שהוא דמותו של הבא..." נאמר שהמוות שולט כמלך. . גם למוות אין משמעות אידיאולוגית, אלא קיום ממשי. "המוות שולט כמלך" פירושו שא.י. נותן פקודות לבני אדם וגורם להם להתנהג כאילו הם אדוניהם.

עץ הדעת של טוב ורע לא נברא על ידי אלוהים, אלא הוא א.י. נוצר על ידי מלאכים מרושעים. כאשר "רוח המלאך הרעה" נכנסת לגוף העפר והופכת לאדם, A.I גם נכנסת לגוף. זה מופיע כמשל העשבים בבשורת מתי.

 

(2) הפיתוי של השטן

הרומאים 5:10 "כי אם, כשהיינו אויבים, התפייסנו עם אלוהים על ידי מות בנו, הרבה יותר, בהיותנו מפויסים, נינצל על ידי חייו." כאשר חוטא חושב, השטן הוא האויב. . בעיני אלוהים, החוטאים הם אויביו של אלוהים.

טאראס הוא עץ הדעת של טוב ורע (א.י.). התנ"ך קורא לאויב השטן (דיאבלו). דיאבלו הוא שם אחר לשטן. מדוע השטן, מלאך אלוהים, נוטע עשבים שוטים? כי הוא בוחן. מבחן השטן אינו מתקרב למי שאינם מאמינים בישוע. כי אלה שאינם מאמינים בישוע נמצאים בידי השטן. עם זאת, יש מבחן מהשטן "למי שמנסים להימלט מהשטן, נכנסים לתוך ישוע ומוצאים חופש מחטא". זה נטיעת זבל.

השטן מבחן את המאמינים. השטן שותל A.I מזויף. בלבם של המאמינים. השטן בוחן את אמונתם של המאמינים. גם אם אחד נולד מגן עדן עם ישוע, המוח הגשמי הנובע מ-A.I מזויף. מייסר את המאמין. המאמין מאמין שגוף החטא מת, אבל המוח הגשמי מייסר את המאמין. המוח הפיזי המופיע מ-A.I מזויף. הוא גם מזויף. עבור אלה שגוף החטא שלהם מת (קדושים אמיתיים), לא ניתן להכיל את החטא. עם זאת, עבור מאמינים מזויפים שגופות חטאיהם לא מתו, א.י. הוא מופעל. אז, מאמינים מזויפים אוכלים את פרי החמדנות וממשיכים לחטוא.

זהו מבחן לראות אם המאמינים הולכים אחר דבר האל על ידי נטרול "ה-A.I. שהשטן נטע בלבם של המאמינים". אם מאמין רק אומר שהוא מאמין בישוע, אבל לא ימות על הצלב עם ישוע, "ה-A.I יתעורר ויעוות את דבר האלוהים", ומי שלא ימות עם ישוע לא יעבור את מבחן השטן.

לכן, מאמינים מזויפים חייבים לחזור בתשובה ולמות על הצלב עם ישוע. המאמינים חייבים למות עם ישוע כדי להימנע מלהיתפס על ידי א.י. וכן, מאמינים אמיתיים שמתו עם ישוע לא ייתפסו על ידי A.I מזויף, אבל עליהם להמשיך לאכול את פרי עץ החיים (דבר האמת) ולאשר את זהותם. אסור שמאמינים ילכו שולל על ידי זיופים. יש יותר מדי אנשים בכנסייה היום שמטיפים לדברים מזויפים.

מתיו 13:40-43 לפיכך אוספים את הזבל ונשרפים באש; כך יהיה בסוף העולם הזה. בן האדם ישלח את מלאכיו, והם יאספו ממלכותו את כל הפוגעים ואת העושים; וַיִּשְׁלֹךְ אֹתָם אֶל-תּוֹר אֵשׁ: יְהִי בְכִי וְחָרִיק שִׁנִים. אז יזרחו הצדיקים כשמש במלכות אביהם. מי שיש לו אוזניים לשמוע, ישמע.

טאראס מקביל לעץ הדעת של טוב ורע (A.I), ומאמינים מזויפים שפועלים בו נתונים למוות השני. "להיכלה באש" זה להיות המוות השני. אלו שמבינים זאת ונכנסים למשיח בעודם בחיים בעולם כבר קיבלו את המוות השני, אבל מי שלא נכנס למשיח ייכנס להאדס ויישפט על ידי המוות השני.

הסיבה לכך ש'עץ הדעת טוב ורע' מוזכר בבראשית ב', טז-יז, היא שכבר נשתלו אשפה בגן. במילים אחרות, זה אומר שזולת נטועה בלבם של המאמינים. אז אלוהים אומר לנו לא לאכול את פרי החטא (א"י), אלא לאכול את פרי עץ החיים. במילים אחרות, חיו בתגובה לדבר אלוהים. דבר אלוהים פירושו מוות ותחיית הצלב. אלו המגיבים ל-A.I. לא יודע שהם ימותו עם ישוע. אם מאמין לא מת עם ישוע, הוא נמצא תחת החוק ואוכל את פרי עץ הדעת טוב ורע. גם עבור אלה שאינם מאמינים בתחיית המתים הנוכחית, החטא עדיין בליבם. א.י. ממשיך לעבוד עליהם.

(3) אל תאכל פרי "עץ הדעת טוב ורע".

בראשית ב':16-17 "ויצו ה' אלוהים את האדם לאמר מכל עץ הגן תוכל לאכול בחופשיות, אבל מעץ הדעת טוב ורע לא תאכל ממנו: יום שתאכל ממנו ודאי תמות (מוט).

"אכילת פרי עץ הדעת טוב ורע" פירושו להפוך לשופט של טוב ורע, וזה נובע מהרצון להידמות לאלוהים. מילים אלו מבטאות את סיפורו של מלאך שחטא במלכות אלוהים.

יהודה 1:6 "והמלאכים אשר לא שמרו על אחוזתם הראשונה, אלא עזבו את מגוריהם, הוא שמר בשלשלאות נצח מתחת לחושך למשפט היום הגדול.", פטרוס ב':4 "כי אם אלוהים לא חסך. המלאכים שחטאו, אך השליכו אותם לגיהנום, ומסרו אותם לכבלי חושך, להיות שמורים למשפט;

המלאכים שחטאו היו חמדנים כי הם רצו להיות כמו אלוהים, אז אלוהים העניש אותם. בפרק ב', פסוק 17, המלאך שחטא אכל מ"עץ הדעת טוב ורע". כי הם רצו להיות כמו אלוהים. הפרי הזה הוא פרי החטא. אלוהים כלא את המלאך שחטא בעפר העולם והפך אותו לבן אדם. אלוהים הפך מלאך רשע לבן אדם וכלא את רוחו בגופו. אז, בבראשית ב, ז, "ויצר יהוה אלהים את האדם מעפר האדמה, ויפיח באפיו נשמת חיים; והאדם הפך לנפש חיה.

למרות שהם היו מוגבלים לאדמה והפכו לבני אדם, הם היו בני אלוהים. אז, אלוהים קבע מראש את המשיח להציל אותם. זהו מותו המכפר של המשיח.

החטא לא מקורו בעולם, אלא במלכות אלוהים. הרומאים 5:12 "לכן, כמו על ידי אדם אחד החטא נכנס לעולם, והמוות בחטא; וכך עבר המוות על כל בני האדם, כי כולם חטאו:

אדם אחד הוא האדם הראשון, אדם. זה מתורגם כ"דרך אדם אחד", והאדם הראשון, אדם, הוא המעבר שדרכו החטא נכנס לעולם. במילים אחרות, המילה מעבר פירושה הגוף שדרכו עובר החטא. אז, גוף החטא הוא ערוץ החטא. גוף החטאברומאים 6:6 נקרא to soma tes hamartias (τ σμα τῆς μαρτίας) וניתן לראות בו לא גוף חטא, אלא משהו כמו מיכל לאשפה. אם אתה חושב על החטא כעל חפץ, זה כמו כלי המכיל חטא. האדם הראשון, אדם, ממלא את התפקיד הזה. האדם הראשון הוא המשיח. קולוסים 1:15 "מי הוא דמותו של האל הבלתי נראה, בכור כל בריה:"

על מותו המכפר של ישו, בראשית ב':21-22 מדבר על כך. "וַיְנַפֵּל יְהוָה אֱלֹהִים אֶת-אָדָם אֶת-הָאָדָם אֶת-הָאָדָם וַיִּשָּׁן וַיִּקַּח אֶת-אֶחָת מִצְלַעְעוֹתָיו וַיִּסְגַּר אֶת-הַבָּשָׂר בְּמִקְרָהּ; והצלע אשר לקח ה' אלהים מהאדם, עשה אותו לאישה, והביא אותה אל האיש."

האדם הראשון, אדם, היה המשיח של הכפרה ויצר גוף של חטא עבור הדורות הבאים. ואז הוא מת ועלה לשמים. ואז הופיעו גברים ונשים בעולם. באמצעותם עובר גוף החטא מדור לדור, ו"רוח החטא והחטא" נכנסת לגוף החטא.

האדם הראשון, אדם, והאדם, אדם, הם יצורים שונים. האדם הראשון, אדם, מתייחס למשיח שברא את גוף החטא לאדם ואישה, והאדם (אדם) מתייחס למלאך שחטא במלכות אלוהים. האישה מסמלת גם את המלאך שחטא.

"עושה את האשה מצלע אדם הראשון" פירושו שחווה אכלה מעץ הדעת טוב ורע. הפרדה מאלוהים עקב חטא. האדם הראשון, אדם, נרדם ומבשר על מותו המכפר של ישו.

גברים ונשים נולדים עם גוף חטא מהאדם הראשון, אדם, והחטאים שביצעו מלאכים נכנסים לגופי החטא שלהם מהשמים. ומכיוון שרוחו של המלאך שחטא נכנסת לגוף החטא, היא הופכת לעם (איש ואישה) של הדור הבא. אז, רוחו של מלאך רשע נכנסת לגוף החטא ומתה מבחינה רוחנית. כך, לכל האנשים בעולם יש חטא וגוף חטא (גוף פיזי). המאמינים מקבלים את גוף החטא שלהם מהוריהם, והחטא מגיע משמים יחד עם רוח החטא.

"עץ הדעת של טוב ורע" הוא עץ חוקי, עץ שבו העצמי הופך לסובייקט. זה העץ שהאמין ש"אנשים יכולים להשיג צדקה על ידי שמירת החוק בעצמם". במילים "אכלו מעץ הדעת טוב ורע (החוק)", פרי החוק הוא החטא. התוצאה של החטא היא מוות (של הקורבן). החוק הוא מה שאלוהים גורם לאנשים להבין על חטאיהם, ואכילת פרי החוק היא אכילת חטא. "הוא אמר, 'ביום שתאכל, אתה תמות (מוט) ותמות (מוטפ'.'" זה מסמל את המוות פעמיים. זה מייצג את טבילת המים וטבילת האש.

עץ הדעת טוב ורע בראשית ב' 16-17 והעץ בבראשית ג' 3-6 הם עצים שונים. בבראשית ג':3-6, העץ שבמרכז הגן מתייחס ל"עץ החיים".

(4) אכלו את פרי עץ החיים

בבראשית ג':1-4, "ועתה היה הנחש מתוחכם יותר מכל חיית השדה אשר עשה יהוה אלוהים. וַיֹּאמֶר אֶל-הָאִשָּׁה, אָמַר אֱלֹהִים, לֹא תֹאכְלוּ מִכָּל עֵץ הַגָּן? ותאמר האשה אל הנחש, נוכל לאכול מפרי עצי הגן, אבל מפרי העץ אשר בתוך הגן, אמר אלוהים, לא תאכלו ממנו ולא תאכלו. אתה נוגע בו, פן תמות. ויאמר הנחש אל האשה, לא תמותו.

יש טעות חמורה בתרגום בראשית ג':3-4. אבל על פרי העץ אשר בתוך הגן, אמר אלוהים, לא תאכלו ממנו ולא תיגעו בו. פן תמות. ויאמר הנחש אל האשה, לא תמותו.

וּמִפְּרִ֣י הָעֵץ֮ אֲשֶׁ֣ר בְּתֹוךְ־הַגָּן֒ אָמַ֣ר אֱלֹהִ֗ים לֹ֤א תֹֽאכְלוּ֙ מִמֶּ֔נּוּ וְלֹ֥א תִגְּע֖וּ בֹּֽו פֶּן׃

וַיֹּ֥אמֶר הַנָּחָ֖שׁ אֶל־הָֽאִשָּׁ֑ה לֹֽא־מֹ֖ות תְּמֻתֽוּן׃

אומיפרי (של פירות) האטס (של עצים) אשר (כינוי יחסי) בטו"ק (במרכז) הגגן (של הגן) עמר (אמר) אלהים רו (שלילי) טוקלו (יאכל) מימננו (זה) וורו (הכחשה) Tigeu (לא לגעת) בו (זה) פן (לא לעשות) Temutun (האם תמות)

וויומר (ואמר) חנה (נחש) אל (ל) חישה (אישה) רו (לא קדוש) מוט (ימות) תמטון (ימות)

בתרגום שוב, זה כך: "פרי העץ באמצע הגן הוא מה שאמר אלוהים: 'אתה תאכל ממנו פן תמות ותגע בו פן תמות' ויאמר הנחש לאישה 'לא תמות, אבל תמות'".

זהו ביטוי לכך שבעתיד, במשיח, הקדושים יאכלו את פרי חיי התחייה ורוחו לא תמות. זה ביטוי שאם תאכל פרי חיי תחיית המתים, רוחך לא תמות, אבל אם לא תאכל אותה, רוחך תמות.

אז, אדם וחוה אוכלים את פרי עץ חיי התחייה. בשלב זה, אדם וחוה הם גבר ואישה לאחר שהופרדו מהאדם הראשון, אדם.

בבראשית ג 3-6, אלוהים אומר לנו לאכול מעץ החיים שבמרכז הגן. בפרק ג' פסוקים ה'-ו', "כי יודע אלוהים כי ביום תאכלו אותו, אז יפקחו עיניכם, והייתם לאלים, יודעים טוב ורע. וכאשר ראתה האשה כי טוב העץ למאכל וכי הוא נעים לעיניים ועץ נכסף לחכם, לקחה מפירותיו ואכלה ותנתה גם לבעלה. . איתה; והוא כן אכל.''

פירוש הדבר הוא: "אלוהים יודע שביום בו תאכלו ממנו (פרי עץ החיים), ייפקחו עיניכם הרוחניות ותבינו את "הטוב השגוי של להיות כמו אלוהים." המילה העברית ווארה ( צורת הבסיס la), המתייחסת לרע בביטוי "טוב ורע", היא שם תואר שמשנה את הטוב. זה אומר הטוב של הרע. זה אומר טוב לא נכון. הרצון של חוה להיות כמו אלוהים הוא טוב שגוי. "כאשר ראתה האשה כי טוב העץ למאכל וכי נעים לעיניים ועץ נכסף לחכם, לקחה מפירותיו ואכלה."

בראשית ג:8 "ושמעו את קול יהוה אלהים מהלך בגן בקרירות היום ואדם ואשתו הסתתרו מפני ה'. אלוהים בין עצי הגן. כשנשבה הרוח באותו היום, שמעו את קול ה' אלוקים מהלך בגן, ואדם ואשתו ברחו מפני ה' אלוקים והלכו אל הגן. חבוי בין העצים (חוה)

האראק מתכוון לצאת. רוח פירושו רוח הקודש. פנים זה פנים. חוה פירושה לעטוף.

תורגם שוב, "כאשר שמעו את יהוה אלוהים יוצא אל הגן, רוח הקודש עטפה את אדם ואשתו לפני פני אלוהים", וזהה לסיפורו של הבן האובד שחזר. נראה שאלוהים נמצא בבית (המקדש) ואז יוצא לגן. באותו זמן, אדם וחוה היו בגן.

בפרק ג' פסוק 9, אלוהים שואל את אדם שאלה. איפה היית, הוא שאל. בראשית ג':10 "ויאמר: שמעתי את קולך בגן ופחדתי כי ערום הייתי; והסתרתי את עצמי.. משמעות המילים הללו היא, "שמעתי את קולך בגן, והבנתי שאני עוון (עירום), ופחדתי, אבל הייתי מכוסה."

פרק ג' פסוק 11 "וַיֹּאמֶר, מִי הִגִּיד לְךָ כִּי עָרוּם הָיִיתָ? האם אכלת מהעץ שממנו צויתי אותך שלא תאכל?

תוכן זה זהה גם לבראשית ג, ג-ד: "אמר לו: אכלת מן העץ אשר ציוויתי אותך ממנו; מי אמר שלא אכלת?"

פרק ג', פסוק יב, "וַיֹּאמֶר הָאִישׁ הָאִשָּׁה אֲשֶׁר נָתַתָּתָה לִי אֶת הָעֵץ נָתְנָה לִי וְאָכַלְתִּי." פרי זה הוא פרי עץ החיים. נראה שהאשה זוכה קודם כל לחיי תחיית המתים, והגבר מקבל חיי תחיית המתים דרך האשה. האישה מבטאת את כאב הלידה תוך לידת חיי תחיית המתים.

פרק ג' פסוק 13 "ויאמר יהוה אלוהים אל האשה מה זה אשר עשית? וַתֹּאמֶר הָאִשָּׁה: הַנָּחָשׁ הִתְפַּתִּי וְאָכַלְתִּי."

אלוהים אינו נוזף בחוה, אלא שואל על הנסיבות. אמרה האשה: הנחש גרם לי לאכול ואכלתי. הנחש מתכוון לשטן. במקום להונות את חוה, הנחש אמר שהמלאכים שחטאו חייבים לאכול את פרי עץ החיים כדי להחיות. הנחש מתאים לתובע שתובע. התובע מכניס את הפושע לכלא, אבל אומר לו בדיוק איך לחזור למלכות האלוהים.

פרק ג פסוק 14 ויאמר ה' אלוהים אל הנחש כי עשית זאת ארור אתה מכל בהמה ומכל בהמת השדה; על בטנך תלך ועפר תאכל כל ימי חייך.

כדי לסדר את זה מחדש ולפרודיה על זה, "אמר ה' אלוהים לנחש: "מפני שעשית זאת, ארור אתה על ידי כל אשר תחת החוק, אבל אתה תשלוט בעולם ותשלוט על העפר. ." אלוהים נתן את העולם לשטן. זו סצנה שנותנת את העמדה לשלוט. זה בלוק 4:6, שבו השטן בוחן את ישוע באומרו, "ויאמר אליו השטן: את כל הכוח הזה אתן לך ואת כבודם: כי זה נמסר לי; ולמי שארצה אתן אותו."

פרק ג פסוק 15ושמתי איבה בינך ובין האשה ובין זרעך ובין זרעך; זה יחבור את ראשך אותה ואתה תחבור את עקבו.'

נשים הן אנשים שבאו לעולם בניגוד לאלוהים. העולם הוא כלא, והרוחות הלכודות בעפר הן רוחות של מלאכים שחטאו. לכן, הם יחשבו בשטן, התובע, כאויב שלהם. עם זאת, זה אומר שצאצא האישה (המשיח) יציל חוטאים. השטן וישו ממלאים תפקידים של תובע ועורך דין (שופט). מכיוון שישוע משמש גם כעורך דין וגם כשופט, הוא הופך לשופט לא צודק. לכן, כשהם מתווכחים, השטן אינו יכול להביס את ישוע. למרות שישוע קיים, יש לו הסמכות לסלוח באופן חד צדדי על חטאים.

פרק ג' פסוק 16 אל האשה אמר: ארבה מאד את צערך ואת התעברותך; בצער תוליד ילדים; ותשוקתך תהיה לבעלך, והוא ישלוט בך.אלה שאכלו את פרי חיי התחייה גורמים לאחרים לשאת את פרי חיי התחייה, אך הכאב הוא חמור. הכאב של לידת ילד הוא שמחזיר חוטא. בעלה הוא המשיח.

פרק ג' פסוק יז "וַיֹּאמֶר אֶל-אָדָם כִּי שָׁמַעְתָּ בְּקוֹל אשתך ואכלת מן העץ אשר צויתי אותך ממנו לאמר לא תאכל ממנו ארורה האדמה. למענך; בצער תאכל ממנו כל ימי חייך."

תוכן זה נבדק מחדש גם דרך התנ"ך העברי: "אלוהים אמר לאדם, 'הקשבת לאשתך ואכלת את הפירות, אבל מצווה שלי היא שאם לא תאכל את הפרי, תקולל. אז עכשיו תמות ותאכל פרי תחיית המתים".

פרק ג' פסוקים יח-יט "גם קוצים ודרדרים תוציא לך; ואכלת את עשב השדה; בזיעת פניך תאכל לחם עד שובך ארצה; כי מתוכו נלקחת: כי עפר אתה ואל עפר שב.נדרש סבל למאמינים כדי לשאת את פרי תחיית המתים. היעד הוא מי שהם כמו ירקות חסרי גרעינים בשטח. אז הם יאכלו אותו, יכינו זרעים ויפיצו אותם באדמה.

פרק ג' פסוקים 20-21גם לאדם ולאשתו עשה יהוה אלוהים מעילי עור והלביש אותם. וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים הִנֵּה הָאָדָם הָיָה כאחד מאיתנו לדעת טוב ורע ועתה פן ישלח ידו ויקח גם מעץ החיים ויאכל וחי לעולם. :על ידי אכילת הפרי מעץ החיים, הפכה חוה לאדם חי עם חיי תחיית המתים. אמהות מייצרות ילדי תחיית המתים. בגד העור מייצג את הגוף הרוחני.

(5) להטיף את הבשורה

3:22-23פרק ג' פסוקים 22-23ויאמר ה' אלוהים הנה האדם נעשה כאחד מאיתנו לידע טוב ורע (וארה טוב, ודת) ועתה פן יקדם (יאדו) איסלא פן) ידו, וקח גם מעץ החיים, ואכל וחי לעולם: על כן שלח אותו ה' אלהים מגן עדן לעבוד את האדמה שממנה נלקח.

"וארה טוב, ואדת" היא ידיעת הטוב הלא נכון. איסלה (שראק) פירושו למשוך את היד. Yadou Isla Penפירושו לא למשוך את היד.

תורגם שוב, "אמר יהוה אלוהים, 'הנה האיש הזה ידע רע וטוב, ועתה הוא הפך לאחד מאיתנו. החזיקו בו, פן ימחק את ידו, פן יקח גם מעץ החיים ויאכל וחי לנצח'". פירוש המילים הללו: מדובר בגיור אנשים.

פרק ג' פסוק 24 אז הוא גירש את האיש; והוא הניח במזרח גן עדן כרובים, ואת חרב בוערת אשר הפכה לכל עבר, לשמור את דרך עץ החיים.הוא האדם הראשון, המשיח. המילה שלח, "גרש אותם", פירושה לגרום להם לצאת. "שמר" פירושו להגן.

"אלוהים הוציא את האדם מעדן (והוציא את המשיח ממלכות אלוהים), והניח כרובים וחרבות בוערות בצד המזרחי של גן העדן כדי להגן על הדרך לעץ החיים." (מלאכים שומרים על עץ החיים.) המילה להגן אין פירושה למנוע ממשהו לעשות, אלא פירושה להגן עליו מפני היעלמות. מלאכים שומרים על אלה שבאים לאכול מפרי עץ החיים.

אם תקראו את ספר בראשית ב-ג, תראו שאדם, האדם הראשון שנולד לעולם, לא ציית לצו אלוהים, ובגלל החטא הקדמון הזה, כל האנשים בעולם הפכו לחוטאים, ואדם היה אדם חסר מצפון. אם אדם לא היה חטא, אנשים חושבים שהם היו נהנים מחיי נצח בעולם הזה.

אולם התנ"ך מספר לנו שרוחות המלאכים שחטאו במלכות אלוהים נכנסו לעפר והפכו לבני אדם, וכי אנשים אלו חייבים לאכול את פרי עץ החיים ולשוב למלכות אלוהים באמצעות חיי תחיית המתים. התוכן של בראשית פרקים ב-ג אינו סיפור על חטא, אלא סיפור על חיי תחיית המתים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אשרי עניי רוח כי להם מלכות השמים׃

שאלה 81. האם כל המאמינים האמיתיים יכולים להיות בטוחים תמיד שהם נמצאים במצב של חסד ושהם ייוושעו?

גן העדן השלישי וקוץ השטן