אדם שהוא הדמות שלו שעתיד היה לבוא
אדם שהוא הדמות שלו שעתיד היה לבוא(1)
41-21:5אִגֶּרֶת פּוֹלוֹס הַשָּׁלִיחַ אֶל־הָרוֹמִיִּים 『לכן כאשר על ידי אדם אחד בא החטא לעולם והמות בעקב החטא וכן עבר המות על כל בני אדם מפני אשר כלם חטאו׃ כי עד זמן התורה היה החטא בעולם אך לא יחשב חטא באין תורה׃ אולם המות מלך מאדם עד משה גם על אלה אשר לא חטאו בדמיון עברת אדם הראשון אשר הוא דמות העתיד לבוא׃ 』
המילים "אדם שהוא דמותו שעתיד היה לבוא" ו"וה יהוה אלוהים יצר את האדם מעפר האדמה וינשם אל נחיריו את נשימת החיים; והאדם הפך לנפש חיה. יש לזה קשר ישיר מאוד למילה הזו. בפרט, גם אם מישהו לא אומר "חטאת אתה חוטא", כל הנוצרים חושבים על עצמם כחוטאים. דוד אמר בתהלים 51: 5, "הנה הייתי מעוצב בעון; ובחטא אמי הרתה אותי. 』. אנשים שהולכים לכנסייה בדרך כלל חושבים על עצמם כחוטאים. כולם חושבים שהם חוטאים, אבל הם לא חושבים שהם חוטאים כי הם התחייבו משהו. הם מדברים רק על חטא על סמך מה שקורה על פני האדמה ועל מה שהם עשו בעולם, כך שהם לא יכולים לחזור לאלוהים בלי להבין את החטא שעשו לפני אלוהים.
כולנו הפכנו לחוטאים ללא ידיעתנו. מעולם לא חשבנו על עצמנו כחוטאים, אך על ידי הוראת הכנסייה, כולם חושבים שהם חוטאים. מה שהכנסייה מלמדת היא, "מכיוון שאדם מרד בציוויו של אלוהים ואכל את פרי עץ הדעת טוב ורע, כל צאצאיו של אדם הפכו לחוטאים." זוהי הוראת הכנסיה שכל צאצאיו הפכו לחוטאים באמצעות אדם אחד. ברומאים 5:12, "לכן, כמו שאדם אחד חטא נכנס לעולם, ומוות על ידי חטא; וכך חלף המוות על כל בני האדם, בגלל שכולם חטאו. כך נאמר שדרך אדם אחד חטא נכנס לעולם.
ברומאים 5:19 אמר השליח פאולוס, "כי כמו שלא צייתו של אדם רבים נעשו חוטאים, כך גם בצייתנותם של רבים יצטדקו." אומר. בקורינתיים 1:15, 22, "כי כמו באדם כולם מתים, כך גם במשיח כולם יתעשו חיים". נאמר "כולם מתים" אצל אדם. מכיוון שאדם אחד חטא, כולם הפכו לחוטאים.
『לכן, כמו שאדם אחד חטא נכנס לעולם, ומוות על ידי חטא; וכך חלף המוות על כל בני האדם, בגלל שכולם חטאו: (כי עד שהחוק היה החטא בעולם: אבל החטא אינו נזקף כשאין חוק. עם זאת, המוות שלט אדם מאדם למשה, אפילו עליהם שלא היו חטא לאחר הדמיון של העבירה של אדם, שהוא הדמות שלו שעתידה לבוא. 』הכנסייה מלמדת כך. וכך, אדם הפך למושא הביקורת של כולם. אדם הפך להיות זה שהפך את כל אנשי העולם לחוטאים מדוע אנו חוטאים, גם אלו המגיעים לכנסייה ואלה שאינם מגיעים לכנסייה? אם אתה אומר, זהו החטא המקורי של אדם.
לא כל צאצאיו הפכו לחוטאים בגלל אדם. בגלל חטאו של אדם, לא כל צאצאיו של אדם הועברו לחוטאים. דברים מסבירים את החטא. דברים כד, טז, אבות לא יומתו לילדים ולא יומתו הילדים לאבות; כל אחד יומת למען חטאו. 』
אלוהים חילץ את ישראל ממצרים ונתן להם את החוק. המשמעות היא שאסור שיהיה אב שמת בגלל ילדיו, או שילד נפטר בגלל אביו. בירמיהו 31:30, "אבל כל אחד ימות בגלל עוולו שלו: כל אדם שאוכל את הענב החמוץ, שיניו יהיו קבועות בקצה." עשה. ביחזקאל 18: 2-4 『מה המשמעות של אתם, כי אתם משתמשים בפתגם זה הנוגע לארץ ישראל באומרם, האבות אכלו ענבים חמוצים, ושיניים של הילדים קבועות בקצה? כשאני חי, אומר אלוהים אלוהים, לא תהיה לכם עוד הזדמנות להשתמש בפתגם זה בישראל. הנה כל הנשמות שלי; כנשמת האב, כך גם נשמת הבן שלי: הנשמה החוטאת היא תמות 』האמירה" כל הצאצאים חוטאים, כי אדם אכל את פרי עץ הידע של טוב ו הרע "אינו בסדר.
ירמיהו 31:30 קורא: "אבל כל אחד ימות בגלל עוולו שלו: כל אדם שאוכל את הענב החמוץ, שיניו יהיו קבועות." אלוהים ייתן לבית ישראל ויהודה ברית חדשה, ואת הברית החדשה. אינו דומה לברית הישנה, והברית החדשה נכתבת בלבם ובמוחותיהם של אנשים, ואלה שאינם כתובים במחשבה זו, כלומר אלה שאינם באים לברית אלוהים. לָמוּת. כל אלה שנכנסו לברית אלוהים חיים, ונאמר "כמו שאתה אומר, זה לא הגיוני שאבא טועה וילד ימות במקום".
הרעיון כי "בני האדם הפכו לחוטאים בגלל אדם, ובגלל אדם אנו ממושמעים לפני אלוהים ומתים" הוא מופרך ושגוי לחלוטין. עם זאת, לרומאים 5: 12-21 יש הרבה ניואנסים כאלה. אבל זה לא. אם אנו מסתכלים על הרומאים 5:12, אנו יכולים לhttps://www.blogger.com/?hl=ko&tab=jj&authuser=0ראות "מדוע, על ידי אדם אחד, חטא נכנס לעולם, ומוות על ידי חטא; וכך המוות עבר על כל בני האדם, בגלל זה כולם חטאו 』בביטוי" מאז בא לעולם דרך אדם ", העולם פירושו העולם שנוצר על ידי אלוהים. במילים אחרות, יש לציין כי האמרה, "חטא לא נגרם על ידי אדם אחד, אלא החטא נכנס לעולם."
אמירת "חטא נכנס לעולם" מראה כי החטא הגיע מחוץ לעולם. זה אומר שלפני שאלוהים ברא את העולם, יש עולם אחר בחוץ. בהתחלה, רק מלכות אלוהים הייתה קיימת, אך כשאנו אומרים שהיא הגיעה מחוץ לעולם, אנו יכולים לדעת שהחטא בא ממלכות האל. אם איננו מבינים לא נכון, אנו יכולים להבין שלא היה חטא בעולם, אלא שהחטא בא מחוץ לעולם.
העולם בו בני האדם חיים הוא חוטא. עם זאת, אין חטא במלכות האל. כאשר חטא מתרחש בממלכת האל הוא גורש מייד. זה העולם הזה בו גורשו הרוחות, והחטא שאירע בממלכת האל נכנס לעולם הזה דרך אדם. השליח פאולוס מסביר שרוחות רעות הגיעו לעולם דרך אדם מחוץ לעולם.
הרעיון ש"עולם זה נטול חטא באופן טבעי, אך החטא נכנס והפך למצב של הרס וחורבן בלתי נמנע "הוא רעיון שגוי מאוד. אלוהים ברא את העולם הזה למטרת הבריאה. מלכות אלוהים היא ללא חטא. אם חטא מתרחש בממלכת האל, האם סביר להניח שמלכותו של אלוהים תהפוך לממלכת אלוהים מלוכלכת מכיוון שהחטא נפוץ כמו העולם הזה? לא, החטא מונע.
העולם שאליו נכנס החטא נוצר בהיעדר האל, שם החטא בלתי נמנע. אלוהים הוא זה שאינו יכול להישאר עם החטא. אנשים עשויים לשאול, "זה עולם שנוצר על ידי אלוהים, אבל מדוע אלוהים לא קיים ולא מפריע?" העולם הזה הוא כמו כלא, ואין אלוהים. אלוהים הראה את העולם הזה כצל. אור פיזי הוא גם צל של אור האל, וכך גם בנו של אלוהים בא לעולם כאשר אלוהים הגיע לעולם הזה. הוא אלוהים, אך הוא בא כבן אלוהים שנראה על ידי בני אדם.
זה ישוע. החטא הגיע לעולם דרך אדם כמעבר מחוץ לעולם דרך אדם אחד.
『לכן, כמו שאדם אחד חטא נכנס לעולם, ומוות על ידי חטא; וכך המוות עבר על כל בני האדם, בגלל זה חטאו כולם: 』פירושו" דרך אדם, החטא נכנס לעולם מחוץ לעולם. " החטא נכנס לעולם באותה צורה של כולם. לא נכון לומר שכל בני האדם חוטאים בגלל שאדם אוכל מעץ הידיעה על טוב ורע.
בספר בראשית 28:12, 『והוא חלם והנה סולם שהוקם על האדמה, וראשו מגיע לשמיים: והנה מלאכי אלוהים עולים ויורדים עליו』 ובג'ון 1:51, " והוא אמר אליו, באמת, באמת, אני אומר לך, להלן תראה את השמים פתוחים, ומלאכי אלוהים עולים ויורדים על בן האדם 』זו תמונה של ישו המביא את עמו (רוחות רעות) לתוכו האדמה, נותנת להם גוף דרך אדם, ומעניקה להם גוף רוח דרך האדם האחרון שיחזור למלכות האל.
תגובות
הוסף רשומת תגובה