אדם שהוא הדמות שלו שעתיד היה לבוא(2)

אולם המות מלך מאדם עד משה גם על אלה אשר לא חטאו בדמיון עברת אדם הראשון אשר הוא דמות העתיד לבוא׃ (2) כשם שהחטא נכנס לעולם מבחוץ דרך אדם אחד, כך חטאו כל בני האדם בדרך זו, כך אדם אכל את פרי עץ הידיעה על טוב ורע, אך החטא שעשה לא הועבר אליו צאצאיו. מה שנלמד בכנסייה הוא להתמקד בגן עדן במוקד האמירה כי החטא הגיע לעולם באמצעות אדם אחד. “אולם המות מלך מאדם עד משה גם על אלה אשר לא חטאו בדמיון עברת אדם הראשון אשר הוא דמות העתיד לבוא׃,” השליח פאולוס מסביר לנו ברומאים. נציין כי בפסוק 12 אנו אומרים "לפיכך": "לפיכך, כמו שאדם אחד חטא נכנס לעולם, ומוות על ידי חטא; וכך המוות עבר על כל בני האדם, כיוון שחטאו כולם: מסתכלים על הרומאים 5: 6-11『כי המשיח בעודנו חלשים מת בעתו בעד הרעשים׃ 7 הן בעד הצדיק יקשה לאיש למות אכן למות בעד הטוב אולי ישאהו לבו׃ 8 אבל בזאת הודיע האלהים את אהבתו אלינו כי המשיח מת בעדנו בהיותנו עוד חטאים׃ 9 ועתה אשר נצדקנו בדמו מה מאד נושע בו מן הקצף׃ 10 כי אם נרצינו לאלהים במות בנו בהיותנו איבים אף כי נושע עתה בחייו אחרי אשר נרצינו׃ 11 ולא זאת בלבד כי גם מתהללים אנחנו באלהים על יד אדנינו ישוע המשיח אשר בו עתה קבלנו את הרצוי׃ 』 השליח פאולוס אמר ברומאים 5:12 "לפיכך", וזו תוצאה של הטקסט הקודם. הקודם הוא מרומאים 5: 6-11. "ישוע המשיח נתן את עצמו לפני אלוהים ככופר עבורנו וגרם לנו להתפייס עם האל." "שכן, אם היינו אויבים, התפייסנו עם אלוהים במותו של בנו, הרבה יותר, כשאנחנו מתפייסים, ניציל על ידי חייו." זה אומר שכל האנשים התפייסו עם אלוהים. "דרך האהבה של אלוהים" קשורה ישירות ל"למה לכן ". 『לכן』 משמש לעתים קרובות כאשר מדברים על סיבת המשפט הקודם והתוצאה. אבל כאן צריך לחשוב על זה בדרך זו: "לכן, כמו שאדם אחד חטא נכנס לעולם, ומוות על ידי חטא; וכך חלף המוות על כל בני האדם, משום שכולם חטאו: 』נאמר שאדם הביא חטא לעולם באופן שישוע המשיח מת עבור בני אדם כקורבן כופר, שזה התוכן של הרומאים 5: 6- 11. ברומאים 5:14 『אולם המות מלך מאדם עד משה גם על אלה אשר לא חטאו בדמיון עברת אדם הראשון אשר הוא דמות העתיד לבוא׃ 』 כמו אדם, כולם נכנסו לעולם עם חטא, ואדם נכנס לעולם עם חטא באותו אופן כמו ישוע המשיח, קרבן הכופר. אולם הרומאים 5:14 אומרים, "אף על פי כן המוות שלט מאדם למשה, אפילו עליהם שלא חטאו לאחר הדמיון של עבירתו של אדם, שהיא הדמות שלו שעתיד לבוא. אם אנו מסתכלים על פסוק מקרא זה, אנשי הכנסייה חושבים "הפכתי לחוטא בגלל אדם", אך צאצאיו של אדם לא ביצעו את אותם פשעים (עוברים על החוק) כמו אדם. הרומים 5:14 אומר "המוות שלט מאדם למשה". אף על פי כן המוות שלט מאדם למשה, אפילו עליהם שלא חטאו לאחר הדומה לעבירתו של אדם. במילים אחרות, התברר שלא כולם מתו בגלל אדם. לא בגלל אדם נפטרים צאצאיו של אדם, אלא בגלל חטאיו. עולמם של אנשים מסיר גם דברים כמו "ירושה של חטא", אך הם מכירים באלוהים כמי שירש חטאים. הביטוי "אדם שהוא הדמות שלו שעתיד היה לבוא" פירושו "אותו דבר כמו". אדם וישוע המשיח מתכוון "אותו דבר" באותו מובן המפגש יחד עם הטבעה. לאדם יש גם את דמותו של ישוע המשיח. עם זאת, אנשים מתעלמים מכל זה ומבינים את אדם כמילה נרדפת לחוטאים. הכנסייה והמשיח הם אחד. אדם וחוה הם גם במקור אחד. באפסיים 5: 30-32, השליח פאולוס מסביר כי היחסים בין אדם לחוה הם בין הכנסייה למשיח. באשר להופעתה של חוה מאדם, נאמר שאדם מסמל את ישו וחוה מסמלת את הכנסייה. לפיכך, אנו יכולים להבין בבירור שאדם מייצג את ישו. השליח פאולוס אמר, "אני מדבר על היחסים בין כריסטוס לכנסייה, והתעלומה הזו גדולה." כריסטוס והכנסייה היו אחד, מה שאומר שהם היו אחד בממלכת האל. כאשר אנו מביטים דרך גן עדן, אנו יכולים לחשוב מדוע אדם בא לעולם? אדם (ישו) בא להציל את חבריו (רוחות אשמה), הכנסייה. מדוע אותו חבר של ישו הגיע לעולם? אנשים אומרים שזה בגלל שחוה שמסמלת את הכנסייה אכלה את פרי העץ שיודע טוב ורע בגן עדן. אם כן, האם השליח פול יכול לומר שמדובר במערכת היחסים בין כריסטוס לכנסייה וזו תעלומה גדולה? אדם מסמל את ישו. אדם הוא הכינוי לחטא, וכריסטוס הוא הכינוי לישועה. ישו נשא את כל החטאים על כתפיו. אם אנשים אומרים שאדם נתן את כל החטאים לבני אדם, אך ישוע לקח את כולם, אז הקדמי והאחורי אינם תואמים. ישוע המשיח לקח על עצמו את כל חטאי העולם, ואדם גם נאלץ לשאת משהו. אדם היה הראשון שנשא חטא במלכות אלוהים ונכנס לגוף ופעל כערוץ של חטא כגוף חיים. ישנן שלוש תיאוריות לגבי מקור הרוח ב"הומניזם "של התיאולוגיה כיום. ישנן שלוש תיאוריות של יצירה, ירושה וקידום מראש. רוב הכנסיות מאמינות בתורת היצירה. במילים אחרות, אנשים מאמינים שאלוהים מעמיד את הרוח בכל פעם שילד נולד. בני האדם הופכים לחוטאים מלידתם. האם הם הופכים לחוטאים בכך שהם מכניסים את הרוח שברא טהור נוצר על ידי אלוהים לבשרם? על פי תורת הבריאה, הרוח שיצר אלוהים הופכת לרוח חוטאת ברגע שנולד אדם. אם אתה מאמין בבריאה, אלוהים הפך אותך לרוח חוטאת. מדוע אלוהים שלח את ישו למות על הצלב? זה לא הגיוני. למרות שאנו יודעים שכאשר הרוח הטהורה והטהורה שנוצר על ידי אלוהים נכנסת לגוף האדם, היא מזוהמת בחטא, רק נאמר שהוא עשה זאת. האם אלוהים כל כך לא כשיר? אז תורת הבריאה היא תיאוריה שגויה. תורת הבריאה היא להפוך את אלוהים לאדם האחראי העקיף ש"הפך רוח צלולה לרוח טמאה ". במילים אחרות, בני האדם הופכים את האל יתברך לאל חסר יכולת. למרות בעיה זו, הכנסייה מאמינה כיום בתורת היצירה. שנית, תיאוריית הקיום היא התפיסה שיש רוחות שכבר חטאו במלכות האל, ואלוהים מכניס אותם לבשר. מילותיהם של פטרוס ב '2: 4 וג'וד 1: 6 חלות כאן. אז נכון שאלוהים שלח את ישו למען גאולה. עולם הרוח הוא עולם חופשי, והעולם הגשמי הוא עולם כבול. הרוח חייבת להתקיים בעולם הרוח. במילים אחרות, מה שהרוח בגוף אינה מושלמת מכיוון שהיא כבולה. במילים אחרות, ניתן לומר שבגלל שהרוח חטאה, הוא נכלא בגוף (ירקן). אלוהים מעניש רוחות שרוצות להיות כמו אלוהים. תיאוריה זו יכולה להוביל לאי הבנות שאנשים חיו בעבר. אין הכוונה לחיי העבר של האדם, אלא לנוכחות הרוח באדם. אז הרוח חוזרת למלכות האל. שלישית, זו תורת הירושה של הרוח, התיאוריה שהיא עוברת בירושה מההורים. ישו הובר ונולד על ידי רוח הקודש. אז תורת זו אינה נכונה. כיום כנסיות וסמינריונים מקבלים את תיאוריית יצירת הרוח. עם זאת, למרות שיש בעיות בתיאוריה של יצירת הרוח, הם אינם מקבלים את תיאוריית הקיום של הרוח. אם אנשים מכניסים את הכפתור הראשון לא נכון, התמונה כולה מפוזרת. סיפור בראשית 1-3 מתאר את עבודת מלכות האל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אשרי עניי רוח כי להם מלכות השמים׃

שאלה 81. האם כל המאמינים האמיתיים יכולים להיות בטוחים תמיד שהם נמצאים במצב של חסד ושהם ייוושעו?

גן העדן השלישי וקוץ השטן